Skip to main content

NOTA HATI



Pagi ni hujan .. lebat.. sejuk.. sesejuk hatiku yang beku ~

kenapalah aku tetiba dok rajin scroll timeline dia pagi2 nih.. kan dah zentap..

ye lahh.. sedar diri sikit.. kau tu bukannya his 1st love.

aku dah sedia maklum, tapi masih lagi ada api cemburu dalam hati aku ni .. kenapa ?

mungkin sebab, aku rasa aku jujur dengan perasaan diri sendiri terhadap dirinya, dan dia juga telah berbuat perkara yg sama terhadap si Dia yg terdahulu.

sayangnya kamu terhadap dirinya... kuatnya rasa kasihmu terhadap dirinya... sampaikan aku rasa, aku belum lagi menakluki sepenuh jiwamu.

mungkin banyak lebihnya dirinya berbanding diriku..

mungkin banyak kenangan, memori indah dirimu bersama dirinya.. yang menjadi rahsia, rapi disimpan olehmu..

aku cemburu

kenapa kamu tak lagi begitu bersama diriku ?

tidak bahagiakah kamu setelah berada disampingku ?

aku silap merasakan bahawa kau telah menjadi milikku sepenuhnya..

aku tertanya-tanya, siapakah yang akan kau rindui ketika berseorangan?

bayangan siapakah yang akan muncul? diriku atau dirinya ?

aku cemburu

walaupun telah kau jelaskan berjuta kali, namun jauh disudut hati kecil ini.. masih berduka lara..

maafkan aku kerana aku hanyalah berkata benar..

bukan tidak percaya akan dirimu... tapi... kau tahukan bagaimana sifatku.



-nota hati lara-

Comments

Popular posts from this blog

Pimples break out !!!

          Hye guys :) so long not to write anything here.. As the title mentioned, I would like to share some bittersweet experience that happened to me              several years ago. Currently issues regarding local products really overwhelming us as women.            We heard so many 'hot' topics regarding this. When was this started to happen?? HAHA.  I also have no idea. Btw, most of us Asian women tend to find products that help whitening the skin complexion without really know how do those products work. WHY?? I guessed this is because Asian stigmatization by which girls with fair complexion define the beauty. This is totally misleading!! We should care most on the skin health regardless of skin colours. Personally I awe with those who have glowing, pinkish and healthy skin though they are middle-aged :) **applaud** After all, thing happened differently on me. I faced with break-out not because of products obsessions :( But because of my carelessness. My lackadaisi

ABANGKU :)

  Assalamualaikum ! =)    Lama dah tak update sejak masuk sem baru . HEE.. almaklumlah, busy   katanya. Dah bulan November pulak dah ! Dah penghujung tahun dah nih.. Tak sangka kan cepat betul masa berlalu.           Btw, saja nak inform yang sebenarnya midsem break aku dah pon bermula ! TAPI, aku masih di kolej.. tskk..tsskk.. HAHA. saja malas balik awal, rasa  macam banyak je kerja nak kena settle. tapi, haprak pon tak sentuh lagi.  mwehehehe.      Baru-baru ni, 9/10 birthday abang aku =) genaplah usia abng comel 22   tahun.. huhu. Dah tua dah abang aku rupanya. kahkahkah . Tapi, tak nak pon  dia mengaku... Semoga abang panjang umur dan dimurahkan rezeki oleh  Allah S.W.T =)      hehehe.. saja nak cakap, aku bagi abang hadiah + kad ! huahuahua.    Excited aku nak bagi hadiah. tapi, aku bagi lewat kat abang sebab susah  sangat nak jumpa.. =( tapi, sempatlah jugak nak bagi akhirnya.. :D      Esoknya, kiteorang pergi alamanda ala-ala celebrate birthday lah ku

BosHan yeEE~ =( =/

ermmm...armm....ok! got the brainWave! ahaha.... ari nih, tade ape pon yg menarik ye....aq start klas pagi gler.......~ start dgn subj. bio yg aq gemar.....wakakaka.....blaja tjuk excretion......lbeyh kurg camtulah.....ehehe..( nmpk sgt xfokus!) within 2hours, we finished the whole chaP!!!! haa...betapa laju nyew~~~~ pastu ttbe Dr.kua dri bilik......aik??? pahal enn.....kteowg wt salah kew??? membe2 yg tdo sume MENYALA matenye.....hik3... pastu, Dr. pun msuk.....he got a parcel with him.... oit3! ape plak tuh....ceh! nervousness started to creep around our bodY!! rupe2nye paper test 1 kteowg........ =P nk d'jadikan story, marks aq ok2 laa.....b'sesuaian dgn effort aq..... nk twu bpe kew????? hurmm......xperlu kot...cukupla aq ckp aq b'syukur dgn marks tu & i'll try my best nxt time...... =)) p/s : after all, i wanna share wif u guys tht we shouldn't regret the past... we can't change the PAST..it was already gone.....huhu.... but! do something with th